lørdag 23. august 2008

Litt ommøblering igjen...;)

Kva gang eg har litt ommøblering på gang, så er Belbertn nervøs for at vi skal få ei minimalistisk stua uten møblar og med ekko... Eg skjønar ikkje kor han har det i fra?! Og no har eg til og med fylt på med fleire ting! Sist gang var det ei kvit kista, og no ein kommode:) Planen var å bytta ut ein kommode med ein annan, men så fekk dei bli begge to!

Den lave skulle ut og den høge inn... Hadde ingen plan om at det skulle bli sånn som detta! Men syns det blei fint altså! Og så fekk eg plass til den kule skrivemaskina (kjøpt av Belbertn på loppemarked for 500 kr!!) Lykta i vinduskarmen fekk eg til bursdagen for et par veke sidan. Likte den SÅ godt! Har allerede "budd" fleire plassar rundt om kring i huset - passar overalt.

Hm...skulle egentlig hatt fyr på lysa mine - men Belbertn er reist på byn, og har etterlatt meg ensom og uten lighter... MEN det betyr at eg med god samvittighet kan bruka resten av lørdagskvelden til å rydda og ommøblera i skuffer...;)

Ha ei fortsatt god helg!!

Ingen kommentarer: