onsdag 27. august 2008

Ein krok for alt!




Hobbygjesterommet - det blei ein suksess!


Roterommet som blei tømt og malt kvitt. er no møblert og tatt i bruk:)


Vi trivs! Det blei koselig, og det blei praktisk;) Hyller og pulter er EXPEDIT fra IKEA. Det er stort sett det einaste som er nytt. Resten er ting som er blitt omplassert fra andre stader i heimen.


Her er det ein krok for alt: Kvar sin arbeidskrok for mor og far, lesekrok og sove/kosekrok.


"Senga" er to madrasser som er lagt opp på kvarandre. Pluss nokre dyner som vi har ekstra og er plassert under pleddet, dermed tar dei ikkje plass, og det blir mjukt og godt.
Syns du den ser litt kort ut?? Jepp - den er 177 cm - men egner seg supert for sju åringar på overnatting - då lagar vi dobbelseng - og det blir god plass. Ungane digger "det nye rommet" - som dei kallar det. Her er bøker og puslespill lett tilgjenglig, det er god plas å tegna og der er kos å ligga i putene.

6 kommentarer:

Gamlå sa...

Heisann, skal si det var koselig hos deg. Masse fine bilder viser du også.
hilsen Gamlå

aase sa...

Så koselig blogg jeg fant her!! Flott hobbyrom da, så deilig med den sofaen hvor man bare kan slenge seg nedpå!! Et slikt rom ønsker jeg meg!!!

by Siv sa...

Nå har jeg tatt meg en rundtur i bloggen din, kjempekoselig!
Misunner deg hobbykoserommet :)
*Siv*

Anka sa...

Hei. Her kommer jeg innom igjen:) Hobbyrom er luksus og det er noe jeg skal unne meg også når vi er klare med huset:)
God Søndag.

CosiFanTutta sa...

Takk for tilbakemelding på bloggen min! Jeg likte kaffekoppene veldig godt!

Jeg har flyttet fra hus til leilighet så har ikke lenger ekstrarom. Samtidig så hadde mine tidligere gjesterom ble fort fyllt opp med allslags :o)

Maio sa...

Heiann! Kjempe fint du har fått det på loftet,og stor forandring siden eg såg sist.Tenker du koser deg der.. Klem