torsdag 7. august 2008

Har ommøblert ;)



Hadde egentlig masse kjedelig rydding og husarbeid å gjøra i kveld.............MEN.........frista ikkje et sekund! Så då måtte eg jo finna på nåkke VIKTIG å gjøra, sånn at eg ikkje hadde tid å gjøra alt det andre! Så dermed har eg ein krok i stuo, som er ryddig, koselig og som ser heilt anderledes ut enn før i dag, eg har litt (forbigående) vondt i ryggen, og ein sofa uten støv bak (sannsynligvis og forbigående...). ER SUPER FORNØYD:)




Det var vel verd å utsette kjedelig rydding og vasking for dette:) Men samtidig skulle eg ønske at det var like koselig overalt i huset ... Men kanskje eg blir inspirert til fleire skippertak no ;)



Denne kisto var trekvit, i finer, og utgått på dato. Har fått nytt liv med litt maling:) Ei korg til interiørbladene mine (og kanskje Belbertn er heldig og får plass til et bilblad eller to og....) Måtte ut på trappo for å finna denne lykto, og då fekk nåkken steina bli med inn og..... No blei det litt tomt på trappo...hm...på tide å shoppa litt...?



Og til slutt litt kveldsstemning!! Kjenner at eg faktisk gleder meg til mørke kvelder, masse stearinlys, sitte under pleddet i sofaen, mens det regner og blåser ute... MEN, for all del, det har ingen hast! Tar gjerne fleire dager på strando enno ;)

Ingen kommentarer: