fredag 5. september 2008

Lyseblå detaljer

Liker lyseblått altså:) Ellers er eg vel egentlig ganske forsiktig med farger.... (Overforsiktig vil kanskje nokon sei...;)) Men nokre lyseblå detaljer syns eg gjør seg i alt det ellers kvite og brune. Det går litt igjen rundt i heile huset...

Lyseblå skåler fra Ikea. Trur nesten eg skulle hatt nokre fleir...:)
Bilder med lyseblå detaljer (malt av meg). Har ei stund egentlig hatt ein plan om å mala noko nytt...og kjenner eg meg sjølv rett, så blir det i samme fargeskala det og - kvit-beige-brun-lyseblå;)
Hmm, ikkje så lett å ta bilde av ei rekka med bilder...
Og så på soverommet. Denne klokka har Belbertn hatt heilt siden han var liten gut og hadde den på barnerommet. Den bråker noko EKSTREMT! Både tikking og takking og ringing! Så den er BARE til pynt *hehe*
Og så påhobbyrommet. Her et lyseblått teppe (det og fra Ikea). Og så kjøleskap- karaffel fra Eva Solo.
Ikkje usansynlig at det kjem meir lyseblått i hus ein dag;)
God helg! TONE:)

6 kommentarer:

Synnøve sa...

Så fint det var med lyseblått sammen med de andre fargene du har.

mali-mo sa...

Blått er fint! Og lyseblått også! Kjekt å kike innom deg-god helg!

by Siv sa...

Elsker blått selv i klær :) Har ikke mye blått i interiør, men du hadde utrolig mye kult!
Kjempefine bilder du har malt, ble skikkleig imponert :)
Og den gamle klokken var vbare uberkul!!! Like greit at den er ufunksjonell heheh
Ha en fantastisk flott lørdag
*Siv*

Tara sa...

kjekt med litt fargeklatter:)
og lyseblått er jo nyyydelig...
ha en vidunderlig helg
klem tara

carina sa...

Jeg er også glad i blått. Det var kjempefint sammen med de andre fargene. Ja en burde være flinkere til å bruke farger på interiøret.
Koselig å se bloggen din og ha en fin helg!

ingvild sa...

Ja, ikea har mye fint :)
Likte kjempegodt bildene dine!

Om du titter i bloggen min kan du se jeg har gott deg en award.